FAQ

Heeft u nog vragen betreffende onze website?
Hieronder vindt u een lijst met de meest gestelde vragen.
Contacteer ons indien u geen passend antwoord terug kan vinden.

Website:

U klikt bovenaan op "Mijn Account". In het menu die hierop volgt, klikt u op "Registreren". Vul de nodige gegevens in het formulier in en klik op "Account Aanmaken". Na het ontvangen van de gegevens zal Westdecor de nodige controle uitvoeren, waarna u een mail zal toegestuurd worden waarin uw account wel of niet geactiveerd is. Het is dus logisch dat uw account niet meteen geactiveerd is na het "registreren".
U klikt bovenaan op "Mijn Account". In het menu die hierop volgt, klikt u op "Inloggen". Daar vult u uw actief e-mailadres in (waarmee u de login gegevens ontvangen/aangevraagd heeft) + bijhorende paswoord en klikt op "Inloggen".
Om prijzen te zien moet u ingelogd zijn. Dit kan via "Mijn Account" (bovenaan). In het menu die hierop volgt, klikt u op "Inloggen". Daar vult u uw actief e-mailadres in (waarmee u de login gegevens ontvangen/aangevraagd heeft) + bijhorende paswoord en klikt op "Inloggen". Eens u ingelogd bent ziet u onder de producten de prijzen zichtbaar.
Wanneer u ingelogd bent, kan je via het menu "Mijn Account" (bovenaan), in het menu die daaronder verschijnt, klikken op "Verkoopprijzen weergeven". Wanneer deze reeds actief zijn, kan u terug schakelen naar de aankoopprijzen via "Verkoopprijzen Verbergen".
Wanneer u ingelogd bent, ziet u bovenaan de detailpagina van een product "Beschikbaarheid". Wanneer dit een groen vinkje betreft, is het product voldoende op voorraad. Wanneer dit een rood telefoontje betreft, is er geen voldoende voorraad en neemt u best contact met ons op om de actuele status te kennen.
Wanneer u ingelogd bent, klikt u bovenaan op "Mijn account". In het daaropvolgende menu, selecteert u "Account". Op het volgende scherm krijgt u een overzicht van uw account, met links onderaan de beschikbare "Downloads".
Bestanden die worden aangeleverd moet voldoen aan onderstaande vereisten: Hoge resolutie (min. 300dpi) (JPG, Tiff, ...) Adobe Illustrator (lettertypes insluiten) Vectoriële EPS Vectoriële PDF Adobe Photoshop Coreldraw (lettertypes omzetten naar contouren) Hoe versturen? Via e-mail, wetransfer (grote bestanden), USB (naar postadres/binnenbrengen)

Ontwerpmodule:

De tekenmodule heeft even de tijd nodig om op te starten. Wacht daarom lang genoeg zodat deze module volledig kan laden. Indien deze toch niet laadt, raden wij u aan uw browser te herstarten en dit opnieuw te proberen. Is het nog niet opgelost? Contacteer ons via website@westdecor.be.
Afhankelijk van uw browser wordt deze lijst niet geladen. Deze wordt oa. in Firefox niet correct getoond, maar kan opgevraagd worden door te klikken op “Lettertype” en zo krijgt u een passend overzicht.
Enkel het lettertype “Katrien” kan vet gemaakt worden bij Columbariumplaten. Dit heeft te maken met de machine instellingen, waardoor sommige letters niet meer leesbaar zouden zijn indien deze vet staan.
Elk lettertype heeft zijn minimumgrootte. Dit heeft te maken met de machine instellingen, waardoor sommige letters niet meer leesbaar zouden zijn indien deze te klein zijn.
Heeft u verschillende browsers op uw toestel geïnstalleerd staan? Probeer eerst of het in een andere browser wel lukt. Ook kan u altijd even de browser resetten bij instellingen. Indien dit niet lukt, schakel even uw antivirus systeem uit om te zien of dit probleem hiermee verholpen is. Lukt geen van bovenstaande? Neem contact op via website@westdecor.be
Wanneer u het ontwerp wenst te bewaren als afbeelding/pdf en u krijgt als bestand "_strong_TCPDF ERROR_..." dan doet er zich een fout voor binnen uw gebruikte browser. Hierbij raden we aan sowieso het ontwerpbestand ".txt" te bewaren op uw computer, dit zou sowieso moeten lukken. Hierna herstart u best even uw browser en probeer je dit opnieuw door het ontwerpbestand opnieuw in te laden. Wanneer dit hiermee nog niet lukt, raden wij u in, indien u deze nog niet gebruikt, dit geheel in de browser van "Mozilla Firefox" te testen (https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/). Lukt geen van bovenstaande? Neem contact op via website@westdecor.be